خوراک کدوی رژیمی

سرویس سلامت جوان ایرانی به نقل از دکتر سلام:

fo1773 خوراک کدوی رژیمی

همانطوریکه می دانیم در غذای رژیمی کدو لازم است .این رسپی از روی یک دستور پخت سنتی یاد داده می شود.در آموزش امروز ق می خواهیم کدوی تفت داده شده را با مقداری کره و روغن زیتون با پیاز، جعفری و آویشن ترکیب کنیم تا یک غذای سالم فوق العاده خوش طعم ، و گیاهی را درست کنیم . بانوان خانه دار توجه کنید که سر کدوها را دور نریزید چون در این غذا لازم داریم . البته باید توجه داشت که زمان طبخ نه باید آنقدر طولانی باشد که سر کدوها له شود و نه باید کم بپزد که سفت باشد . کلا این غذا حداکثر نیم ساعت وقت وقت میبردآماده سازی: ۳۰ دقیقه
مدت انتظار: ۱۵ دقیقه
مجموعاً: ۴۵ دقیقه

مواد لازم : برای ۴ نفر

روغن زیتون دو قاشق غذا خوری
کره بدون نمک یک قاشق غذاخوری
پیاز ریز شده یک چهارم فنجان
جعفری خرد شده و تازه یک چهارم فنجان
کدو سبز قطعه قطعه شده ۴۵۰ گرم
آویشن یک قاشق غذاخوری
نمک و فلفل به میزان لازم

سعی کنید قبل از هرگونه عملی، به هنگام خرید از سالم و سفت بودن کدوها مطمئن شوید و مواد اولیه خوبی تهیه کنید.

طرز تهیه :
۱- در یک تابه متوسط روغن زیتون و کره بریزید و با حرارت ملایم آنها را کاملا به حالت مایع شناور درآورید. سپس پیاز و جعفری و نمک را اضافه کنید و تا حدی که نرم شوند به آنها حرارت دهید ولی مواظب باشید به حد سرخ شدن نرسند.

fo1775 خوراک کدوی رژیمی

۲- حال قطعات خرد شده کدو به همراه سر آنها (در صورت تمایل) را به مخلوط اضافه کرده و به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه طبخ کنید. پس از این مدت میتوانید محصول را با ریختن کمی آویشن خشک شده روی آن سرو کنید.

fo1777 خوراک کدوی رژیمی

نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه