مناسبترین میان وعده های ضد اشتها

سرویس سلامت جوان ایرانی به نقل از دکتر سلام:

food safety مناسبترین میان وعده های ضد اشتها

افراد سالم ودارای تناسب اندام هرگز میان وعده را فراموش نمی کنند وبرای پیشگیری از افزایش اشتهایشان هرگز ان را ترک نمی کنند ،بد نیست شما هم یکبار امتحان کنید

مصرف میان وعده برای تمامی افراد ضروری است زیرا اشتهای افراد را کاهش و از ولع آنها برای خوردن غذای اصلی جلوگیری می‌کند. گفت: مصرف میان وعده برای تمامی افراد ضروری است زیرا اشتهای افراد را کاهش و از ولع آنها برای خوردن غذای اصلی جلوگیری می‌کند.

وی افزود: در راس این میان وعده‌ها میوه قرار دارد که ۴ تا ۲ واحد بین غذاهای اصلی باید مصرف شود.

وی ادامه داد: مصرف ۲ تا ۱ عدد بیسکوئیت‌های گندم و جو و همچنین یک لقمه کوچک نان و پنیر و سبزی یا گوجه و خیار که از میان وعده‌های مفید به حساب می‌آیند را نیز توصیه می‌کنیم.

وی اظهار داشت: مخلوط یک فنجان اسنک با یک فنجان شیر هم از بهترین میان وعده‌هایی است که می‌توان از آن نام برد.

فرهبخش خاطرنشان کرد: ما مصرف بستنی برای افرادی که کمبود وزن یا وزن متعادل دارند را به میزان ۵۰ گرم توصیه می‌کنیم.

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه